۱۳۹۱ مرداد ۲۹, یکشنبه

زمین لرزه زدگان ایرانی نیاز به یاری دارند جمهوری ولایت فقیه اسلامی به سوریه بشار اسد یاری میرساند!


زمین لرزه ی ویرانگر و مرگبار در استان آذربایگان خورآیی(آذربایجان شرقی)




زمین لرزه ای کم توان ولی ویرانگر و مرگبار در استان آذربایگان خورآیی(آذربایجان شرقی) رخ داد و جمهوری اسلامی ولایت فقیه بدون آنکه در آغاز پوشش دُرست و بیشتری در واکنش به آن در سازمان "صدا و سیما" بدهد همچنان به بزرگداشت شب"احیا" و غم رویداد صدها سال پیش پرداخت که گویی غم از دست رفتن مردم امروزی هیچ است!


·        شاید هم از نظر برخی مانند رهروان جمهوری ولایت فقیه اسلامی بایستی صدها سال ماند تا رویدادهای امروزین اگر بشود به دین گره زد، داغ و بایسته ی گرامیداشت شوند! و از آن برای پند آموزی دینی بهره گیری نمایند!


به هر روی، اینترنت و این  پَنِژَرک های چَپیره ای(شبکه های اجتماعی) اینترنتی در زمانهای این چنینی که نیاز به آگاهی رسانی، فراخوان و دیگر... میباشد کمک بسیاری {چه خوب و چه بد} میکنند.
ولی این سخن که جلوی یاری رسانی خودجوش مردمی را سپاه پاسداران جمهوری ولایت فقیه اسلامی گرفته و نمیگذارد مردم سراست(مستقیم) یاری بدن زمین لرزه زدگان را با بهانه ی در هم و برهم نشدن و نابسامانی، جدا از اینکه میتواند همچین نابسامانی وآشفتگی در این جنبشهای خودجوش مردمی پیش بیاید ولی جمهوری ولایت فقیه اسلامی میتواند به آسانی زیرآبی زده و آنها را پنهانی دست کم بخشی از کمک ها را بویژه به سوریه بشار اسد کشتارگر خونریز بفرستد! با این همه بی آبرویی ولایت فقیه در ایران و سپس آبرو ریزی در جهان برای پشتیبانی از فرمانرانی سوریه بشار اسد، هر چه در چنته مانده را هم دارن برمیدان هزینه میکنند! اگر فارس نیوز از کمک های "حلال احمر" ایران به سوریه و میانمار سخن میگوید چگونه میتوان دل استوار بود پول هایی که مردم به حساب حلال احمر و دیگر حساب های کشوری واریز میکنند برای کمک به زمین لرزه زدگان ایرانی به کیسه ی گشاد ولایت فقیه نرود و در سوریه بشار اسد کشتارگر خونریز و جاه های دیگر برای چیزهای دیگر هزینه و خرج نشود؟!
سخنان تازه گفته شده ی محسن رضایی درباره ی آنچه که او "فینال ایران و آمریکا" در زمین سوریه خوانده هم خود گویای نخستینگی(اولویت) رساندن آذوغه و کمک به سوریه بشار اسد کشتارگر خونریز و ویرانگر است.
این زمین لرزه اگر کم توان نبود و در هنگام شب و بیشتر از 6.4 ریشتر میبود با این همه خانه های سست و بی بنیه ای که در کشور هست شمار کشته ها و آسیبیده ها به هزاران تن میرسید!



کمک های جمهوری ولایت فقیه اسلامی در این زمان به انیرانی و بیگانگان




·        از نظر من درست این است که نخست باید به ایرانی رسید و سپس به انیرانی یا بیگانه رسید. اگر وام بازسازی بی بازگشت نمیدن پس دستکم بدون بهره بدن تا بی نوایانی که براستی بسیاری پول دار نیستن از این آسیب زمین لرزه که ویرانی و مرگ برایشان به بار آورده خانه زندگیشان را از نو ولی سفت و خوب بسازند. با بدهی گسترده وام چه کنند؟! چجوری زندگی را از سر بگیرند؟! این ها نمونه پرسش هایی است که جمهوری ولایت فقیه اسلامی بایستی اگر چه با ناشایستگی های گسترده اش در {شوربختانه} فرمانران  بودن بر ایران امروز، پاسخگوی رفتاری و کرداری آن وبسیاری چیزهای دیگر باشد. در این زمان که مردم زمین لرزه زده ی ایرانی نیاز به یاری و کمک بسیار دارند به سوریه بشار اسد کشتارگر خونریز یاری رساندن آن هم در این زمان افسوس و دریغ بسیار به حال ایران و ایرانی دارد.



با امید به زندگی بهتر، نشان به آن نشانی که پیشرفت های مردم و رویهمرفته جهان نشان از رو به جلو بودن دارد و همه چیز به نظر رو به جلو در جنبش است به مانند اُمر(عمر) گذرا و زندگی نیز پیش میرود و هزاران و هزارن و هزاران... چیز  و کس در این چرخه ی روزگاران آغازیدند و پایانیدند. آغاز و پایان این دوگانه ی یگانه جدایی ناپذیر


با آرزوی بهبودی و بهروزی و کامیابی زخمیان رویداد زمین لرزه ی آذربایگان خورآیی(آذربایجان شرقی)





 همه ی جهان و ایران و مردمانش پاینده و نیک و شاد باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر