۱۳۹۱ شهریور ۱۷, جمعه

آیا این فرتور راست و درست است؟!




سربازان زن اسرائیلی و رخش محمود احمدینژاد.




سال 1388 پیش از گزیدمان/ انتخابات 22 خرداد یک روز آمدم دیدم تنی چند از یاران سبز نزد هم گرد و فشرده شده بودن دیدم که گویا چیزی میبینند و چه و چه ...
رفتم جلو تر گفتم چیه داستان ... که یکی از هَمسِتادی ها این رُخش/ عکس را به تلفن همراه من بلوتوث کرد و گفت بپا که ستاد کناری (که ستاد محمود احمدینژاد بود) نبینند که سیجناک/ خطرناک است!
این رُخش را که دیدم گفتم راسته؟! گفت آره! بگونه ای که گویا خودشم شک داشت و...
حالا این  رُخش یا فرتور را من در اینجا میگذارم تا ببینم کسانیکه این را میبینند چه نظری دارند و...






نیکی گری و شادی و پیروزی و خوشبختی را برای جهانیان و ایرانیان خواستارم.

۵ نظر:

  1. گویا توجه نکردید که در نوشته تان "حالا" و "شک" و "نظر" هم عربی هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود.
      در باره ی واژگان و ریشه شناسی من نوشتارهایی خوام نوشت و برسی هایی را بازگو خواهم کرد.
      مانند هم ریشه بودن واژگانی چون؛ چند، چنگ، جام، جم، جمع، جامع، هنگ و... با هم همریشه و هم چم و مانی هستند و...
      با سپاس

      حذف
  2. همچنین پاسخ پرسشتان در این نشانی است:
    http://www.funtasticus.com/2009/01/19/why-we-should-support-israel/

    پاسخحذف
  3. (همچنین پاسخ پرسشتان در این نشانی است:
    http://www.funtasticus.com/2009/01/19/why-we-should-support-israel

    یعنی‌ اینکه فتوشاپه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود.
      با سپاس از شما،
      3 سال پیش این را من در ستاد 1388 دیدم حالا این جا بازگو نمودم تا روشن شود چیست!

      حذف