۱۳۹۱ مهر ۳, دوشنبه

بستن گوگل به نام درخواست مردم، به کام جمهوری ولایت فقیه اسلامی!

 
جستجوگر گوگل و نشان ایست!




همین که خبر بسته شدن گوگل{در ایران }را شنیدم و سپس هم خواندم که گفته اند با درخواست پی در پی مردم! این کار را کرده اند، اندکی درنگ کردم و سپس با خودم گفتم چرا هیچ زمان نمیگویند که برای پیگیری و کیفر، هاپولی یا اختلاص کنندگان  3000 میلیارد تومانی و فسادهای پر شمار و گرانی گسترده درخواست مردمی شده است! {هر چند که چرا را همینجوری به کار بردم}
هر چی دوست دارند به نام درخواست مردمی بازگو میکنند سپس اگر نظرسنجی خودشان در پَنژِرک تلوزیون خبر چیزی بجز خواست جمهوری ولایت فقیه اسلامی را نشان دهد میگویند نادرست بود و هک شده بود و...!
درخواست های گسترده ی جنبش سبز که شمار بسیار ی از مردم بازگو میکردند هیچ بود! ولی درخواستهای بی نام و نشان و من درآوردی همه چی بود؟!
من جنبش سبز را نمونه آوردم درحالی که از آغاز دوره ی جمهوری ولایت فقیه اسلامی چیزهای بنیادینی که همیشه کاربرد خواهند داشت بازگو میشد از نمونه ؛ آزادی، مردمسالاری که جمهوری ولایت فقیه  اسلامی در انجام این ها شایستگی و بایستگی آن را ندارد و تا کنون نشان هم نداده است!

خند دارش یا گریه دارش {بسته به دیدگاه خوب یا بد }اینجاست که یکی از آخوند های یاوه گو یک همچین چیزی گفته بود؛ مردم گرانی را ایستادگی میکنند ولی بد حجابی را نه!


·     این جاست که باید گفت؛

برای بستن  جستجوگر  و جی میل گوگل درخواست مردمی بود! ولی برای دزدیها و چپاولها و آزاررسانی ها نبود؟!
_زنده و تندرست باد آدم راستگو و پاک و نیک و مهربان .
_مرگ بر هرچی یاوه گو و دروغگوی بزرگ  و پلید که برای انجام هرکاری بهانه تراشی های گوناگون میکنند.
_شرم بر آنها که این کارها را ناپسند میدانند ولی از کنندگانش پشتیبانی میکنند یا هورا میکشند.
_مرگ بر آنها که در کنار همچین کسانی میباشند  و به گونه ای همسود آنها هستند .

این دزدی ها و چپاول ها و فسادهایی که در دوره ی جمهوری ولایت فقیه اسلامی لو رفته است، زشت و ناپسند میباشند ولی گویا هیچی توی کله ی اینها فرو نمیرود! که بجای بستن جستجوگر و جی میل گوگل و دیگر ...، باید جلوی انجام دزدی ها و چپاولها و فسادها و رفتارها و برخوردها زشت و پلید را گرفت و بست نه لو دهندگان و رسانه ها را ! ولی چه کنیم که هم اکنون نیست کمترین گوش شنوا و چشم بینا و مغز خردمند و توان انجامی!


·     در پایان؛

_من که دیر زمانی هست که تنها با پالوده شکن (فیلتر شکن)  توی اینترنت میروم و تا زمانیکه اینترنت زانیچی (ملی) نکنند وهمه چیز برچیده نشه جای گرفتاری چندانی نیست ولی اگر اینترنت جهانی از ما گرفته شود دیگه رفتن به اینترنت جهانی بسیار بسیار سخت خواهد بود و چه بسا ناشدنی !
_گویا داریم کم کم به توفان بزرگ ویرانگر نزدیک میشویم و یکی از نشانه هایش هم دیوارکشی های اینچنیی و بدتر از این خواهد بود تا کسی جُم نخورد و کمترین راه خرده گیری هم بسته شود و کشور حالت جنگی بخود بگیرد و همه آماده ی جنگ و در راه آرمانهای جمهوری ولایت فقیه اسلامی باشند!





جهان و جهانیان آسوده و پایدار و نیک و مهربان باشند همیشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر