۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

خانواده خاتمي با خانواده هاشمي رفسنجاني وصلت كرد+عكس
























پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش عصر خبر؛ محمدعلي ابطحي در صفحه اش نوشت:

امشب عقد کنان آقای محمد صدوقی(نوه آيت الله شهيد صدوقي و پسر حجت الاسلام مرحوم صدوقي) بود.

ابطحي نوشت: داماد خواهر زاده آقای خاتمی و عروس، نوه خواهر آقای هاشمی رفسنجانی. اقای خاتمی و هاشمی عقد خواندند . توی دفتر امام. خیلی خودمونی ها بودند. این عکس رو امشب گرفتم. مبارکشون باشد. در حاشیه اش هم کلی بحث های چند نفره سیاسی.

۵ نظر:

  1. جناب آقای رفسنجانی،
    شما فرصت های تاریخی بزرگی را از دست داده اید اما باز هم دروازه تاریخ درب را به روی شما باز کرده است. آقای رفسنجانی این درب به روی همه برای چندین مرتبه باز نمی شود. اینجانب یک توصیه برای شما دارم که اگر مورد قبول جناب عالی باشد، شما نام خود را در تاریخ ثبت خواهید کرد و بدان بدین منظورهم خدا و هم ملت ایران شما را مورد بخشش قرار خواهند داد. "از ائتلاف روحانی و عارف حمایت نکن." با این ائتلاف نه تنها شما به آقای خامنه ای نیرو می بخشید بلکه سبب خواهید شد تا ایشان ملت خود را بیشتر از این ذلیل و خوار شمآرد. و بدان در آینده نزدیک شما را به حبس خانگی تبدیل خواهد کرد. اگر شما سکوت اختیار کنید از حمایت مردمی برخوردار خواهید بود. جناب آقای رفسنجانی از ما گفتن و از شما نشنیدن.
    بدرود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود، این اکبر هاشمی خودش یک پای شورش 1357 به گفته ی خودشان انقلاب اسلامی بوده و هست و این گونه کسان جمله ای دارند که چنین است؛ حفظ نظام از اوجب واجبات هست!
      به اندازه ای اکبر هاشمی رفسنجانی از مهره های بنیادین جمهوری فقیهان اسلامی است که دل کندن از آن همانا و بی چیز و بیکس شدن هم همانا بدون جمهوری فقیهان اسلامی این ها هیچ جایگاهی ندارند و اگر جمهوری فقیهان اسلامی فرو بپاشد مردمسالاری و آزادیخواهی جایش را به گمان بسیار پُر خواهد کرد و چون اینها آخوند هستن(و نیز محمد خاتمی) و در سیاست جایی نخواهند داشت بایستی برگردن به مسجد و کارهای دینی اسلامی برسند از این رو از اینده خویش و همپالگیهایشان میترسند.

      حذف
  2. امام زمان :
    بگو اين ميمونها را از قم بيرون بريزند(خاتمی و مهاجراني و عبدالله نوري)

    http://www.dailylink.ir/news.php?link=33618

    پاسخحذف
  3. marg bar hameye jenayatkaran az jomle khatami hashemi khamenei va digar adamkoshan in hokomat

    پاسخحذف
  4. خدا از سر هیچ کدومتون نگزره , ما رو اواره خارج کردین و خودتون دارین خالشو میبرین و کیفشو میکنین.
    البته خدایی وجود نداره این رو میدونم , خدا یک دکانی هست برای استفاده شارلاتان ها از مردم بدبخت

    پاسخحذف