۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

من رای نمیدم، پیشنهاد میکنم رای به جمهوری فقیهان اسلامی ندهید.








من رای نمیدم به دغلبازانی که همه کاره هستند و رای گیریشان تنها نمایش برای سرپوش گذاشتن برای کنش و واکنششان هست!
رای نمیدم به فرومایگان یا برخی بیچارگانی که برای پُر کردن کیسه خود از پول یا برای رسیدن به پست چاکری و نوکری جمهوری فقیهان اسلامی که پیشوندش شوخیی بیش نیست!
بایستی به آقای محمد خاتمی و برخی اصلاحطلبان(حکومتی) دور و بر و همسو با او میگفتند که بس است هر چه بازار گرمی جمهوری فقیهان اسلامی را کردن!
اصلاحطلبان حکومتی یا رفتار میانه رو درستی ندارند و با شخصیت نیستن یا اینکه کیسه دوز خودشان هستن و به این باور دارند که اگر جمهوری فقیهان اسلامی نباشدآنها هم نیستند!
رک و رو راست بایستی گفت کار اصلاحطلبانه بویژه حکومتی آن به پایان رسیده است! هتا اگر دستور آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و زهرا رهنورد صادر شود من دیگه رای نمیدم به جمهوری فقیهان اسلامی که خودکامه ی روزگار ایران هست و ول کن هم نیست و فریب پشت فریبش هست!
من را نمیدم، برخی بشکن میزدن برای محمد خاتمی و سپس اکبر هاشمی رفسنجانی که پا به میدان بگذارند و بازار گرمی خودشان را بکنند به سود جمهوری فقیهان اسلامی که هر چند آن هم نشد ولی گویا این اصلاحطلبان حکومتی از رو نمیروند باز خواست و قصد نیرنگ و فریب دادن مردم امیدوار به "دگرگونی سازشجویانه" برای رسیدن به پست دریوزگی جمهوری فقیهان اسلامی رو دارند!

من رای نمیدم زمانی که ارزش رای و رای دهنده و نامزدها برابر ارزش ولایت فقیه و سپاه و بسیج و فقیهان اسلامی که به نام جمهوری بر ایران و ایرانی، خودکامه پادشاهی میکنند، نیست!
رای نمیدم چون ناخرسندم از جمهوریی که فقیه شاهی خودکامه ای بیش نیست! رای نمیدم چون نمیپذیرم دغلبازی گروه فقیهان و سپاهیان و بسیجیان و دیگر فرومایگان جمهوری فقیهان اسلامی را که اگر رای دادنم به آنها آری باشد من رای نمدیم و اینگونه میگویم ناری!


در پایان؛


من رای نمیدم تا هنگامیکه اندک بهبودی در زمینه هایی چون آزادی رسانه ای و نوشتاری و چاپیگانی/مطبوعاتی و گفت و شنود و کلن آزادی بیانی و سیاسی نیست! تا بشود آزادیهای بیشتری در زمینه های گوناگون را خواست و برای آن کوشش و پیگیری نمود! ولی هم اکنون بسیاری از کنشگران چنین آزادیهایی یا در زندانند یا خارج از کشور بسر میبرند.
سخن من، سخن یک جوان سبز همچون یکی از جوانه های درخت کهن سال ایران تنومند هست. باشد که ایران سرای آزادی و دادگری و پیشرفت روز افزون برای ایرانی شود و بماند.





ایران و ایرانی پاینده و آزاد و نیک و خوشبخت و مهربان باشد همیشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر